X
تبلیغات
* پیوستن به تیم ستاره های بزرگ *

* پیوستن به تیم ستاره های بزرگ *
 
(( تیم ستاره های بزرگ موفق ترین تیم بازاریابی شبکه ای ))

به نام خدا

(خواندن این مطلب برای همه شما بینندگان وبلاگ ضروری است)

 

(چگونگی انتخاب یک شرکت)

 

1-ازشرکتهایی که برای ورود  به ان ازشما پول طلب میکنند بپرهیزید چون اینگونه طرحها پونزی وکلاهبرداری است

2ازشرکتهایی که دران محصول به فروش نمی رسد بپرهیزید  کلاهبرداری است وشرکتی که دران کالا به فروش نرسد هرگز سودی نمی کند

3-اگر محصولی دارند ولی مصرفی نیست شمارا به درامد پایدار نمی رساند

4-اگر محصولی دارد مصرفی  می باشد ولی قیمت ان بیشتر ازبازاراست وهیچگونه توجیه اقتصادی ندارد این شرکت ناسالم است  وشما بازارمصرف را ازدست میدهید

5-درشرکتی که دران جایگاه خرید وفرش میشود جدا بپرهیزید  بدلیل ایتکه این گونه شرکت ها کالا یا محصول هیچ جذابیتی ندارد ودربلند مدت این شرکت به بن بست میرسد

6اگر درشرکتی به شما پیشنهاد میشود  که بااوردن  افراد درمجموعه تان به شما پول پرداخت می شود این شرکت ناسالم وغیر معتبراست

7اگر فعالیت این شرکت به سمت فانتزی شدن برود  دیگر قابل تکثیر نیست

چون درنتورک باید هرکس با هرپتانسیل  اقتصادی بتواند ان سیستم را تکثیرکند

8-انسان انچه را که تدبیر کند خدا برایش تقدیر می سازد به این جمله شریفه

(الانسان یدبروالله یقدر)

9-خدا سرنوشت هیچ قومی یافردی را تغییر نمی دهد مگران فرد یاقوم خودش تغییرایجاد کند.

 

(اطلاعاتی درمورد کاراین شرکت)

1-ایجاددرامد دراین شرکت به سهولت وبه راحتی صورت میپذیرد چون برای ایجاد سازمان وبازارمصرف شما هیچ مشکلی ندارید

2-شما دراین شرکت به درامدی پایدار وانفعالی میرسید وتضمین میکنم. که اگرفقط چهارتا پنج ماه روزی 2تا3 ساعت برای این حرفه زمان بگذارید  می توانید به درامد میلیونی برسد 

 

(چه تضمینی وجود دارد)

1-محصول پرمصرف که تمام خانواده ها باید خرید کنند

2-خدمات منحصر به فرد که خانواده ها به شما اعتماد کنند

3-ایجاد سازمانی که به راحتی امکان پذیر است به این دلیل که  برای ورود وشروع نیاز به هیچ هزینه ای نمی باشد

4-برای رسدن به درامد انفعالی درنتورک  شما باد بتوانید بازارمصرف داشته باشید وسازمانی ایجاد کنید که ازاصل تکثیر استفاده کند

5-هرفردی برای حضوردراین سیستم هیچ گونه پولی پرداخت نمی کند وهیچ هزینه ای به اوتحمیل نمی شود

6-شما کافی است3تا5نفررا درسازمان اولتان واردکنیدو10خانواده را به عنوان بازارمصرف محصولات گزینش کنید که ماهیانه حداقلپنجاه هزارتومان خرید کنندکه اگرهمین رفتار تکثیرشودشما بعداز ایجاد لول (سازمان) چهارمتان به درامد میلیونی  می رسید

7-درامد دراین سیستم پایداروهمیشگی است به دلیل اینکه این محصولات  را  همه خانواده ها لازم دارندواگر ازهرخریدی چشم پوشی کنند ازمحصولات غذایی وشوینده نمی توان چشم پوشی کنند.

8-محصولات این شرکت را هرخانواده با هرتوان اقتصادی نیاز دارد.

 

(نمونه ای ازمحصولات این شرکت بابرند های معتبر)

محصولات :

1- روغن


2-برنج


3-رب


4-قند وشکر


5- چای


6- انواع شکلات وتافی وابنات


7-انواع کنسرو


8- انواع ترشی وکمپوت ومربا زیتون وخیارشور


9-ماکارانی

 

 

( چراهرم؟)

 

هرم محکمترین بنای  معماری ومهندسی است

هربیزینسی ازاصل هرم تبعیت میکند

 

سخن بزرگان :

( هرگاه اراده رابا فرصت مناسب جمع کنی به دنبال آن باید

منتظر اتفاقات هیجان انگیزی باشی )

پل گتی درجایی گفته است:

ترجیح می دهم با استفاده از 1درصدتلاش 100نفر کسب درامد کنم تا با100درصد تلاش خودم.

 

 

(ده دلیل شکست افراد درنتورک  مارکتینگ)

1-اهداف خود رانمی نویسند  نمی دانند اززندگی چه می خواهند جهت وارزو ندارند.

2-تعهدندارند وفعالیت نمی کنند.

3-ظاهر غیرحرفه ای دارند .

4- دروغ می گویند تا خوب به نظر برسند.

5-برای موفقیت برنامه ریزی نمی کنند بلکه برای شکست برنامه ریزی میکنند .

6-بجای اینکه تلاش کنند منتظر مائده اسمانی هستند.

7-اطلاعات را سریعا به زیر مجموعه ها انتقال نمی دهند.

8-اعتقاد به محصول ندارندوازان استفاده نمی کنند وفقط به خاطرپول  دراین کار هستند.

9-نتورک مارکتینگ را کا ملا جدی نگرفتند.

10-تمایل صرف به منفعت شخصی خود دارند انها نیازهای زیرمجموعه ها وهمکاران خود نیستند.

 

( تیم ستاره های بزرگ )


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391 توسط رهبر جوان

بازاریابی  :              
بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی می‌کند.این مفهوم به نقل از پارک بازاریابی ایران می‌باشد. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند.

ارکان بازاریابی

بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:

 

  • پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می‌کند؟
  • رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد، تبلیغات در سایت‌های اینترنت
  • مخاطب: افرادی هستند که علاقه مند به محصولات و یا خدمات شما هستند.

انواع بازاریابی

بازاریابی دارای انواع مختلی است:

بازاریابی صنعتی و مصرفی

بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.

به تعریفی جامع، فرآیند کشف، ترجمه خواسته‌های مشتریان صنعتی و نیازها و الزامات آنها به محصولات و خدمات ویژه جهت ارتباط موثر شیوه‌های توزیع، قیمت‌گذاری، خدمات پس از فروش، متقاعد کردن بیشتر و بیشتر مشتریان برای استفاده مستمر از این محصولات و خدمات را بازاریابی صنعتی می‌نامیم. این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوتهایی دارد که اینگونه می‌توان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تامین خواسته‌های بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد.

در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانه‌ای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصه‌های خرید نقش قیمت پراهمیت‌تر می‌شود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف کننده نهایی ناشی می‌شود، یعنی تقاضا برای یک محصول بستگی به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات دیگر دارد. گاهی بازاریاب صنعتی سعی می‌کند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک کند تا تقاضا برای کالاهای صنعتی خودرا افزایش دهد


نوشته شده در تاريخ سه شنبه بیست و هشتم شهریور 1391 توسط رهبر جوان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ